Nakon obnove kuće Brlić i otvaranja Interpretacijskoga centra Ivane Brlić-Mažuranić, dvorana u prizemlju („veliki Becić”) dobiva svoju kulturnu i kultnu namjenu izložbenoga prostora, a ada je otvoren i vinski podrum kao novo mjesto za komorne programe u Slavonskom Brodu
Svima koji su u proteklih pola stoljeća rasli i sazrijevali uz ovaj atraktivni izložbeni prostor, puno je značilo što se Likovni salon „Becić” ponovno otvara nakon dvije i pol godine obnove i restauracije kuće Brlić. Vidjelo se to po broju posjetitelja na otvorenju izložbe „Uvod u Priče iz davnina” zagrebačke slikarice, minijaturistice, ilustratorice, multimedijalne umjetnice Želje Gradski.
Željka Gradski, objašnjava viša kustosica Romana Tekić, uvijek iznova istražuje, igra se motivima, tehnikama, odnosima boja... Ona interpretiranju „Priča iz davnine” ne pristupa kao ilustratorica, nego na slikama bilježi vlastite impresije i doživljaj Ivaninih priča.
Svečanost otvorenja upotpunio je glazbeni gost, kantautor J. R. August, koji je na obnovljenom muzejskom primjerku koncertnog klavira (dar obitelji Valčić Glazbenoj školi Slavonski Brod, a koji je smješten u Kući Brlić upravo za koncertne svrhe) i u pratnji vokalnoga kvarteta, izveo naslovnu pjesmu svog debitantskog albuma „Crucify Me”, čime je najavio i svoj cjelovečernji koncert u vinskom podrumu kuće Brlićevih. Lijepo je da je upravo prvim gostovanjem mladoga ali cijenjenoga i priznatoga hrvatskog umjetnika - koji u rukama ima već osam „Porina” i upravo mu se smiješe dva nova - kulturnoj javnosti prvi put otvoriti ovaj dojmljivi, a dosad uvijek skriveni, prostor grada.
(više u tiskanom izdanju „Posavske Hrvatske”)